BONUS NIVO: RETURN TO PERU (Povratak u Peru)

NAPOMENA: Ovaj nivo možete igrati samo ako ste skupili 2500$ i kupili tajnu mapu (secret map) u Trgovini.

Idite napred i malo na desno, do malog otvora pri zemlji i lekovite biljke. Ubijte zmiju koja je izmilila iz otvora, pa se vratite do džipa. Uzmite gumeni čamac sa suvozačevog sedišta, i pucajte ako treba da oterate napadnog jaguara. Priđite vodi i naduvajte čamac, pa zaplovite nizvodno. Ako možete, skrenite levo i izađite na obalu na mestu gde je voda mirna; ako iz nekog razloga ne uspete, ili ne želite prvo blago pa se posle predomislite, kasnije ćete imati priliku da se vratite ovamo. U slučaju da ste izašli na obalu, skočite opet u vodu bliže malom vodopadu levo, pa zaronite kroz otvor u obali. Pratite tunel do kraja i izronite, pa izađite iz vode. Popnite se merdevinama do vrha i klizite niz strmu obalu pa skočite u poslednjem trenutku da uhvatite ivicu suprotne obale. Popnite se, uberite lekovitu biljku desno, pa idite malo napred i pronađite otvor skriven zelenilom u zidu levo. Raskrčite rastinje mačetom, ubijte 2 zmije i uzmite idola - blago #1. Vratite se do mesta gde ste našli biljku, skočite na mali deo ravne obale dole, pa opet naduvajte čamac i plovite dalje, niz brzake i vodopad do mirne vode. Produžite u mali rukavac desno, prema kamenoj kugli koja blokira put, i izađite na obalu levo. Okrenite se i opet skočite u vodu, u kojoj su dva otvora: jedan je ispod vodopada i obrastao je zelenilom, drugi je desno od prvog. Sklonite rastinje s puta i uđite u otvor. Ubijte 2 ribe mačetom, ako vam smetaju. Izronite kroz prvi otvor (ne idite do kraja) i izađite iz vode. Skočite preko iz zaleta, okrenite se i opet skočite iz zaleta da se uhvatite za platformu preko uz desni zid. Idite levo i skočite na nižu platformu. Uzmite blago #2 iz usta glave idola na zidu levo. Ako sada hoćete po blago #1, vratite se na suprotnu obalu, ne ovu ispod, pa se popnite merdevinama i idite do kraja prolaza - izaći ćete iza malog vodopada. Ako ste tamo već bili, samo skočite u vodu i vratite se nazad podvodnim tunelom, pa uđite u drugi otvor, levo. Pašćete niz vodopad, a dole se put deli u dva pravca. Idite prvo levo, i izronite kroz otvor gore. Popnite se na suvo, ubijte varana i uzmite prvu pomoć kod kostura koji je naslonjen uza zid. Vratite se u vodu i plivajte desno. Levo ćete videti četiri kamene kocke. Ispred vas je mali otvor - plivajte kroz njega, i dalje do kraja. Izađite iz vode i prebacite se dalje bičem. Idite do male pećine sa lobanjama u udubljenjima u zidu. Možete upaliti vatru u posudi desno. U zidu levo od ulaza je nedostupno udubljenje sa idolom - blagom #3. Bičem ga izbacite u vodu, pa skočite za njim i uzmite ga sa dna. Na dnu je i otvor prekriven korenjem - isecite ga i pustite da vas struja nosi. Popnite se na obalu, gurnite pokretni blok desno od vas u vodu, i prostorija će se napuniti vodom. Krenite ka površini, i negde na više od pola puta uzmite blago #4 iz udubljenja. Gore se nalaze dva ulaza. Idite prvo kroz onaj kroz koji vidite zrak svetlosti. Da ne biste završili kao vaš prethodnik, Forestol, nabijeni na šiljke, izbegavajte svetlost i držite se desnog zida. Produžite do kamene kugle na kraju hodnika, usput ubijajući nekoliko paukova (što se duže zadržavate, više će ih biti). Propuzite kroz niski otvor levo, upalite baklju levo ako hoćete, i uzmite ključ iz udubljenja. Vratite se istim putem do vode, pa preplivajte do drugog ulaza i uđite. Pređite prostoriju polako i oprezno - ako stanete na ovalnu šaru u sredini svake četiri pločice, pogodiće vas otrovna strelica. Popnite se gore i upotrebite ključ u ključaonici levo. Siđite dole, skrenite desno, pa u drugi prolaz levo; ili se samo držite levo od početka, svejedno. Upalite upaljač da osvetlite put. U sobici na kraju sve vrvi od škorpija i stonoga. Upalite baklju da vidite šta radite, pa se popnite u udubljenje desno od nje. Uzmite blago #5, siđite i popnite se desno od ovog udubljenja. Zakačite bič gore i popnite se. Okrenite se levo i skočite preko iz zaleta. Uzmite bambusovo koplje kod kostura, spustite se dole i vratite se u prostoriju sa ključaonicIdolom. Na zidu naspram ključaonice je velika glava idola sa trouglastim otvorom. Provucite bambusovo koplje kroz njega, pa siđite do prostora sa zamkom sa strelicama i propuzite kroz otvor levo. Bičem se zakačite za bambus i popnite se, pa idite desno. Na kraju hodnika, levo, je zamka sa 3 ploče. Prve dve, ploče sa crvenookim lobanjama, su smrtonosne - ako stanete na njih, pašćete na šiljke ispod. Da bi ih izbegli, dođite do ivice prve i zakotrljate se preko nje; na isti način pređite i ostale. Penjite se gore do kraja - napred, pa levo. Kada se popnete do vrha, okrenite se i skočite da uhvatite ivicu udubljenja u mraku. Gore, desno možete upaliti vatru u posudi, a levo je blago #6, u ustima idola. Vratite se dole, do poslednje ploče - one sa stilizovanom slikom ćurana. Stanite na nju da propadnete ispod, i idite kroz prolaz pa levo. Pokupite prvu pomoć kod kostura, i ubite prvih nekoliko zmija, dok ne dospete do stena desno od ulaza i ne popnete se na sigurno. Dole ima bar petnaestak zmija. Popnite se i na sledeći blok, pa se prebacite preko biččem. Penjite se uz useke u steni do vrha. Povucite glavu idola, pa se spustite i usecima je obiđite - pomerajte se na desno. Popnite se na mesto gde je ona bila, i nastavite penjanje gore. Idite gore, desno koliko god možete, pa sasvim dole, iznad procepa u steni. Pustite ivicu pa se uhvatite za taj procep, i pomerajte se desno dok ne budete mogli da se popnete. Uzmite blago #7 i spustite se dole kroz rupu levo. Ponovo se popnite do glave idola, pa opet gore i desno, ali ovoga puta idite gore do kraja, ne dole. Popnite se na platformu i okrenite se. Zaletite se i uhvatite procep preko puta, pa se pomerajte levo dok ne budete mogli da se popnete. Obiđite malu stenu oblika piramide, pa se spustite da visite držeći se za ivicu. Pustite se, klizite niz padinu i skočite u poslednjem trenutku da uhvatite otvor u zidu. Kada se popnete, skočite iz zaleta da se uhvatite za pukotinu ispod kamene kugle. Pustite se i uhvatite se niže, pa se pomerajte levo do kraja. Spustite se u udubljenje i okrenite se desno, pa idite do ivice. Negde sa leve strane je kamena glava ptice; zakačite bič za njen kljun i oborite je. Čim dođe do dna, okrugla stena će pasti i razbiti se (da ste vi pali dole, pala bi na vas). Sada možete bezbedno sići dole i ući u prolaz ispod i malo levo od ovog udubljenja u kome se nalazite. Idite do ivice i snimite poziciju, jer vam predstoji verovatno najteži deo igre. Pred vama je pet stubova. Treba da skačete sa jednog na drugi do udubljenja u zidu na kraju. Problem je što čim doskočite na stub, iz zida levo počinje da izlazi blok i gura vas sa stuba u provaliju dole, tako da morate biti brzi i vešti. Kada vam konačno uspe, okrenite se i krenite nazad - samo sada su stubovi viši, i ne morate da žurite. Kada stignete do trećeg stuba, raskrčite rastinje desno i preskočite rupu, pa pokupite blago #8 i vratite se na stub. Nastavite do ulaza na kraju, idite uz stepenice i pre nego što uzmete ZLATNOG IDOLA, ne bi bilo loše da opet snimite poziciju, jer sledi opasna trka. Čim uzmete idola, koji se računa kao blago #9, trčite kroz vrata koja će se otvoriti dok Indi sam ne stane; kada završi sa komentarom, trčite dalje dok ogromna kamena kugla ne krene na vas. Zaokrenite u trku i trčite nazad, u otvor ispod kosine uz koju će stena ići. Čim stena prođe, okrenite se i trčite ponovo prema izlazu; usput izvadite bič. Skliznite niz strminu, idite do ivice i zakačite bič za granu, pa se prebacite preko provalije. Držeći bič u ruci, trčite skoro do izlaza - malo pre njega je nekakva kapija, koju ćete prepoznati po kamenim pločicama koje uokviruju prolaz. Stanite na kamenu traku na zemlji i bičem se zakačite za gornju gredu kapije, i brzo se popnite gore pre nego što stena stigne do vas. Kada će prođe ispod i razvali zid, siđite i krenite ka izlazu.