NIVO 2: BABYLON (Vavilon)

Idite desno, popnite se na niski zidić od cigala, pa se popnite se na višlji deo zida desno. Okrenite se prema sledećem, još višljem delu zida, skočite iz zaleta i uhvatite se za ivicu. Popnite se, i skočite dalje iz zaleta. Skrenite iza ugla, malo razgledajte i pokušajte da uđete u zgradu (bunker?) ako želite. Kada završite sa obilaskom idite do pokretnog bloka (levo od mesta odakle ste došli), povucite ga jednom, popnite se na njega, pa skočite na sledeću platformu. Odavde skočite iz zaleta do zgrade preko puta, uhvatite se za ivicu i popnite se na krov. Kada Volodnjikov ode, idite do ivice i skočite iz zaleta na zid sa kapijom. Stanite licem uza zid, uhvatite se za pukotinu u zidu i pomerajte se desno do mesta na koje možete stati. Spustite se dole (u pećini desno nema ništa) i spremite oružje, jer vas čeka ruska straža. Kada sredite svih 5 stražara, pokupite njihove stvari - prvu pomoć, MAUZER sa 5 metaka, 9mm PIŠTOLJ sa 10 metaka i još 20 9mm metaka, jedan protivotrov u pećini pored buradi sa eksplozivom, i medicinski paket u šatoru dole. Sada siđite u prostor ispod šatora (ulaz je pored desnog zida), uzmite protivotrov pored posude sa zemljom i pijucima (levo kada ulazite) i popnite se uz merdevine. Idite hodnikom i kada stignete do izlaza na terasu spremite oružje za još jednog stražara. Skočite dole, ubijte ga i pokupite njegovu municiju. Uđite u šator, ubijte škorpiju i uzmite medicinski paket. Uđite kroz vrata ispod terase sa koje ste stigli i u maloj prostoriji ćete naći 2 prve pomoći i polugu. Povucite je da otvorite kapiju. Prođite kroz kapiju, idite do bloka i gurnite ga ispod otvora u plafonu. Popnite se na njega, nađite ivicu za koju se možete uhvatiti i izađite na krov. Kada vam Indi iznese svoj plan, spustite se dole, idite u zgradu preko puta, uzmite protivotrov sa kutija u desnom delu prostorije, pa idite do drugog dela u kome je blok. Popnite se i izađite na krov kao i pre, pa idite do kraja zida, prema mestu gde ulaze kamioni. Tu je deo zida bez ivičnjaka, i odatle treba da skočite iz zaleta na kamion. Spremite se, sačekajte da se neki pojavi i skočite na njega.

Čim Indi ustane, izvucite oružje i bežite negde u zaklon, jer vas čekaju 4 ruska stražara - 3 dole, i jedan na spratu. Kada ih konačno sredite, pokupite njihovu municiju, pa se vratite do kamiona kojim ste došli, siđite dole ispod mosta na kome je parkiran i u kraju suprotno od stepeništa ćete naći prvu pomoć i protivotrov. Vratite se gore i idite pravo između dva kamiona u prostoriju ispred. Tu imate 2 protivotrova na polici na levom zidu. Uzmite ih, pa idite sa druge strane bloka i gurnite ga jednom prema polici. Popnite se u prostoriju iznad i uzmite blago #1. Izađite iz te sobe i pokupite PUŠKU sa 5 metaka koju vam je ostavio četvrti ruski stražar. Sada uđite kroz vrata levo i idite do kraja stepeništa. Pitate se kako ćete preći provaliju? Pa, imate bič. Dođite do ivice, izvadite bič i kada se kamera pomeri pritisnite Ctrl. Siđite niz merdevine i popnite se kroz otvor levo. Napašće vas još jedan ruski vojnik - ubijte ga i uzmite njegovu prvu pomoć. Sada ste sa druge strane kapije pored koje ste našli prvu pomoć i protivotrov. Idite u prostoriju naspram one kojom ste došli, i u udaljenom desnom uglu ćete videti vrata. U maloj sobi iza ćete naći blago #2. Sada idite niz glavni hodnik i popnite se na platformu levu, na kojoj su kolica. Obratite pažnju na zatvorenu kapiju preko puta, na desnoj platformi. Uđite u sledeću prostoriju i u sobici desno ćete naći polugu. Povucite je da bi uključili struju, otvorili zatvorenu kapiju, ali i pustili 2 stražara unutra. Obračunajte se sa stražarima i uzmite njihovu 9mm municiju. Prođite kroz kapiju na drugoj platformi i uđite u malu sobu sa blokom. Povucite ga jednom, pa se provucite iza i puzeći prođite kroz rupu u zidu. Uđite u vodu i zaronite. Prvo plivajte desno, zaronite dublje u otvor u podu u prvom uglu, pa plivajte malo napred do blaga #3. Vratite se do ulaza i udahnite. Sada, zaronite i idite prvo levo, pa na prvom skretanju desno i na kraju tunela izronite na vazduh. Zaronite u otvor u podu ovde i plivajte napred do blaga #4. Vratite se na vazduh. Ako ste okrenuti leđima tunelu kojim ste došli a licem prema zidu, skrenite desno i idite do kraja, pa u uglu zaronite dublje i pratite tunel sve do kraja. Izađite iz vode i idite do vrata sa ključaonicom, desno. Nemate ključ, ali uskoro ćete ga dobiti - samo se vratite uz stepenice. Kada dobijete ključ, prvo idite gore do kraja hodnika i sredite 2 stražara, pa kada pokupite njihovu 9mm municiju vratite se i otključajte vrata. U sobi iza nema ništa osim gomile eksploziva. Pucajte u njega, ali se prvo dovoljno odmaknite - negde do drugog, trećeg stepenika. Od eksplozije će nastati rupa u podu. Uskočite u nju (ne brinite, dole je voda). Pokupite blago #5 sa dna, pa izađite iz vode u plićaku. Popnite se na sledeću stepenicu, preskočite do sledeće platforme iz mesta, penjite se do vrha pa preskočite iz zaleta dalje. Kada dođete do vrha, prođite kroz vrata i idite do prostorije sa plavim kvadratom i kravom naslikanom na njemu u zidu. To je pokretni blok. Izvucite ga i lift će se pokrenuti. Kada se zaustavi, idite do sledeće prostorije i postavite napravu koju ste dobili od Sofije u udubljenje u zidu levo. Lift će se malo podići - taman da se popnete na blok i dohvatite ivicu gornjeg sprata. Popnite se i spremite revolver, jer vas u sledećoj odaji čekaju 2 otrovne škorpije i 2 takođe otrovna pauka. Kada ih sredite, idite do platforme pored zida prekoputa ulaza, desno od merdevina. Popnite se preko nje na sprat iznad. Tu su dva udubljenja u zidu sa kosturima. U levom je i blago #6. Sada se popnite uz merdevine, ali ne do vrha; kod plavog bloka sa kravom skrenite desno i popnite se na drugi sprat. Kao i prvi, ima 2 udubljenja u zidu - a u levom je idol, blago #7. Idite se do bloka i gurnite ga jednom. Vratite se do merdevina, idite levo do glavnog dela merdevina i ovoga puta se popnite do vrha. Izađite iz malog udubljenja na plavi blok i skočite iz zaleta da bi zgrabili ivicu mosta levo od bloka (ako gledate prema centru sobe). Popnite se i idite levo, na treći sprat; tu ćete naći Srednji Fragment Tablice. Idite do mesta gde je most porušen i preskočite preko iz zaleta; tu je Veliki Fragment Tablice. Kada ga uzmete, most će se skroz raspasti, i nećete moći nazad istim putem. Ali ne brinite; okrenite se levo i skočite iz mesta na ispust dole. Kada doskočite, pašće i poslednji ostatak mosta. Tu, u udubljenju u zidu, je i blago #8. Okrenite se i opet skočite iz mesta, ovoga puta na sivu ploču sa zvezdom na vrhu stuba u sredini prostorije. Dotična ploča je zapravo prekidač koji otvara prolaz ispod platforme preko koje ste se peli na prvi sprat. Siđite i upuzite u rupu; tu je zlatna statua boga Marduka koju je Sajmon Tarner tražio /tip koji vam je dao ključ/. Izađite odatle i idite pravo preko puta. Popnite se u otvor, ali ne žurite po poslednji deo tablice jer će vas spljeskati zamka. Kleknite i propuzite ispod zamke, pa ustanite i uzmite Mali Fragment Tablice. Vratite se na isti način.

Sada imate kompletnu tablicu i možete se vratiti do prostorije gde ste upotrebili Sofijinu napravu. Stavite sve delove tablice u udubljenje u desnom zidu. Dok Indi bude dešifrovao tekst, pomeriće se zid iza vas i otvoriti prostoriju u kojoj su blago #9 i #10. Kada Indi završi s pričom, idite tamo i uzmite ih. Pomerite plavi blok s lifta - ugurajte ga u tu sobu, pa idite do zlatnog prekidača koji je bio iza bloka i pritisnite ga. Kada lift stigne do vrha, popnite se na platformu - i tu je kraj nivoa.