NIVO 3: TIAN SHAN RIVER (Reka Tjan Šan)

Desno i iza vaše početne pozicije je pećina; popnite se u nju i pokupite blago #1 i lekovite billjke. Vratite se do padobrana i krenite napred. Pucajte da oterate vuka i nastavite do ivice provalije. Preko puta ćete videti dva drveta. Siđite ili skočite dole i idite pravo napred do ureza u steni; popnite se gore pomoću njih i tu iza drveća ćete naći blago #2. Siđite i prođite ispod mosta. Popnite se na drugu platformu, okrenite se prema mostu i skočite iz zaleta. Indi će zgrabiti ivicu. Popnite se i idite levo, sve do ruske granice. Usput obratite pažnju na prolaz levo, pored drveta (kasnije ćete se vratiti). Na granici vas čekaju 4 stražara - dva u blizini zgrade (kule), jedan na vrhu i jedan s druge strane mosta, preko reke. Onog na vrhu ćete teško srediti odozdo, pa ga bolje za sada izbegavajte. Ubijte preostalu trojicu i pokupite njihovu municiju. Sada se vratite do onog prolaza pored drveta. Oterajte još jednog vuka i popnite se na platformu desno. Spremite oružje, približite se kuli i ubijte četvrtog stražara. Preskočite iz zaleta do zgrade. Kada Indi uhvati ivicu, popnite se i uzmite stražareve stvari (municiju ili prvu pomoć, kako kad). Spustite se u prizemlje zgrade prvim merdevinama, a onda do podruma drugim (ili samo skočite dole). Odmah spremite revolver jer je u maloj prostoriji sa kutijama ruski stražar. Levo ćete videti izlaz na reku zagrađen kapijom. Kada sredite stražara, uzmite njegovu municiju za mauzer i pritisnite prekidač da otvorite vrata. U narednoj prostoriji je još jedan stražar, koji takođe ima nešto municije za mauzer. Popnite se na kutije pored malog postera sa SSSR natpisom na zidu desno (na kutiju najdalje od postera) i uhvatite ivicu ventilacije; popnite se i idite levo, u sobu sa blagom #3. Uzmite ga i otvorite vrata prekidačem; popnite se opet u ventilaciju i idite drugim putem. Izaći ćete u sobi sa ormarićima; redom ih otvarajte i uzmite gumeni čamac, zakrpu za čamac i medicinski paket. Pritisnite prekidač iznad koga piše ZABOR da bi otvorili onu kapiju koju ste videli kada ste se spustili u podrum. Pritisnite i prekidač pored da bi otvorili vrata i vratili se u sobu sa merdevinama. Dođite do sada slobodnog izlaza na reku, naduvajte gumeni čamac i uđite u njega, pa zaveslajte nizvodno. Prva krivina ide na desno, a druga nalevo; iza nje ćete videti vodopad levo - veslajte prema njemu i prođite ispod njega. Tu je pećina sa kosturom i blagom #4. Vratite se u glavni tok reke, i kada prođete pored mehanizma koji pomera most, nastavite napred do niske obale sa dva bora. Izađite iz čamca (približite se obali i pritisnite Ctrl; Indi će izaći, izduvati čamac i poneti ga sa sobom) i pođite dolinom. Obratite pažnju na stene nasred puta; kod treće (biće sa vaše desne strane), pored koje je i jedan bor, ćete naći blago #5. Idite dalje, pređite preko mosta i ispod kapije, i stići ćete do raskrsnice. Ako pođete levo, kroz vrata, naći ćete se na obali preko puta onog mehanizma za pomeranje mosta, kuda ste maločas prošli čamcem. Tu je i nekakav oltar ispod nadstrešnice, za koji Indi kaže da liči na držač za sveće. Dakle, treba da krenete drugim putem - desno na raskrsnici - da pronađete četiri sveće. Ubrzo ćete stići do kućice i 2 stražara. Ubijte ih, uzmite njihovu municiju i uđite u kućicu. Tu su dva ormarića - u levom je gomila zakrpa za čamac koje ne možete pokupiti, a u desnom medicinski paket. Krenite dalje, do ozidane rupe u zemlji i skalamerije koja u stvari predstavlja lift; usput oterajte vuka da vas ne bi napao. Priđite obali i naduvajte čamac, pa zaplovite nizvodno, pazeći na oštre stene. Ako se čamac pocepa, možete ga zakrpiti, ali ako se ponovo pocepa imate određeno vreme da izađete na obalu ili ćete potonuti. Prođite ispod kapije i pored vodopada desno od vas, pa na raskršću (kod dve kule, jedne naradžaste i jedne plave, visoko u stenama) skrenite levo. Na sledećem raskršću, pored sledeće dve kule - skrenite desno. Plovite dok ne budete videli zgradu pored kamenjem ozidane obale levo od vas. Pristanite uz obalu i krenite uz stepenice. Na ravnom mestu pogledajte desno, prema zgradi - videćete šareni prozor. Pucajte da ga razbijete, pa skočite unutra iz zaleta. Povucite polugu i vratite se na obalu (iako izgleda nemoguće, možete se zaleteti i skočiti sa simsa) pa se popnite do kraja i uđite u zgradu. Pokupite CRVENU SVEĆU i vratite se u čamac, pa krenite levo. Kada isplovite iz pećine videćete levo obalu sa drvećem - iskrcajte se tamo i uzmite ŽUTU SVEĆU iz velikog šupljeg drveta i blago #6 na panju iza njega. Opet uđite u čamac i idite sve do velike pećine. Izađite na 'ostrvo' sa liftom, povucite polugu i uđite u lift, koji će vas vratiti gore, do mesta odakle ste pošli u potragu za svećama. Opet priđite vodi i naduvajte čamac, pa krenite nizvodno. Na prvom raskršću opet skrenite levo, pa na sledećem opet levo. Doći ćete do bele zgrade sa drvenim pristaništem. Iskrcajte se i uđite u zgradu, uzmite ZELENU SVEĆU i ubijte 2 pauka. Vratite se u čamac i plovite desno na sledećoj raskrsnici, i potrudite se da skrenete opet desno, prema mostu, pre pećine. Prođite ispod mosta i iskrcajte se na desnoj obali. Uđite kroz vrata i pre nego što dođete do stepenica popnite se u malu pećinu s vaše leve strane gde ćete naći lekovito bilje i blago #7. Idite dalje preko mosta pa niz stepenište u hodniku iza dok ne dođete u prostoriju sa drvenim platformama, buradi i klipovima (?). Idite desno do mesta gde nema ograde i skočite iz zaleta na malu platformu na klipu kada bude spušten (ne možete se uhvatiti za ivicu). Odavde skočite iz zaleta prema drvenoj platformi na kojoj su burad; Indi će zgrabiti ivicu. Popnite se i okrenite desno, stanite licem uza zid i uhvatite se za pukotinu, pa se pomerajte na desno dok ne pređete na drugu stranu. Pazeći na drvene šiljke (?) na šipci koja se obrće, dođite do mesta odakle ne možete dalje (zbog buradi), okrenite leđa ivici, siđite i pomerite se desno držeći se za ivicu dok ne budete mogli da se popnete. Ako zbog nečega Indi neće da se pomera desno (meni se desilo jednom), pokušajte da se progurate puzeći između buradi. Pokupite medicinski paket, preskočite iz zaleta na sledeću platformu (stanite sasvim uz levi zid, tu je platforma duža). Tu ćete, u udubljenju u zidu, naći idola - blago #8. Idite do kraja ove i preskočite na sledeću platformu, pa uđite kroz vrata. Kada dođete do pete stepenice, okrenite se levo i popnite u otvor iznad - tu je blago #9. Idite do vrha stepeništa i u sobici levo ćete naći LJUBIČASTU SVEĆU. Vratite se do niske obale pored mosta, uđite u čamac i plovite ispod mosta pa desno, u pećinu. Držite se leve strane, i čim uđete u pećinu veslajte prema vratima u zidu levo. Unutra je blago #10. Vratite se u pećinu i plovite dalje do lifta, pa opet povucite polugu i vratite se gore. Vratite se do oltara - pored kućice, ispod kapije i kroz vrata - pa postavite sveće, po jednu na svaki od četiri kraka (izgleda da raspored nije važan). Upalite ih upaljačem i vetrovi će pokrenuti vetrenjaču i aktivirati mehanizam za pomeranje mosta. Krenite preko mosta da završite nivo.