NIVO 5: PALAWAN LAGOON (Palavan Laguna)

Okrenite se i krenite prolazom desno. Doći ćete do provalije sa šiljcima, koju možete preći uz pomoć biča (videćete granu iznad provalije, za koju ga možete zakačiti). Na drugoj strani će vas napasti varan (veliki gušter) - ubijte ga, pa istražite kamp. Iza šatora ćete naći medicinski paket, pored kostura MAČETU, a iza kutije na koju je kostur naslonjen blago #1. Vratite se preko provalije do plaže na kojoj ste započeli nivo, pa pođite drugim putem, uz kamenitu stazu. Doći ćete do ulaza u pećinu potpuno prekrivenog paučinom. Upotrebite mačetu da sklonite paučinu i ubijte pauka unutra. Desno od ulaza u pećinu je zid malo drugačiji. Upotrebite Urgonov deo paklene mašine da ga srušite i uzmite iz udubljenja blago #2. Nastavite do kraja pećine i popnite se do male doline. Ubijte još jednog varana, pa idite desno do zelenila na zidu. Iza tog zelenila se krije mala pećina. Raščistite ga mačetom, pa uzmite ašov iz pećine i krenite desno od nje. Na delu tla gde nema trave, Indi će vam skrenuti pažnju da tamo ima nešto. Upotrebite ašov da iskopate blago #3. Idite do kraja male doline i iza stene uberite lekovito bilje. Obratite pažnju na totem gore. Vratite se na plažu i preplivajte na obalu preko. More je inače puno ajkula, pirana (?) i podvodnih mina. Jedino oružje koje možete upotrebljavati pod vodom je mačeta, ali je verovatno bolje da samo plivate i što pre stignete na drugu stranu. Kada izađete iz vode, krenite desno, ubijte varana i uzmite blago #4 iza stene, pa nastavite malo na levo, do ulaza u pećinu zatvorenog paučinom. Sklonite je mačetom, ubijte 2 pauka i dođite do obale. Iza stena desno, uz ivicu mora, je torpedo. Kasnije ćete se vratiti do njega. Preplivajte do broda i popnite se na njegovom potopljenom delu. Idite duž desne ograde do male kutije u kojoj je deo torpeda. Uzmite ga, vratite se na obalu i postavite ga u torpedo. On će se aktivirati i napraviti rupu u brodu. Zaronite i prođite kroz rupu, pa izronite u brodu. U sobici iza otvorenih vrata levo je kutija sa čekićem. Uzmite ga i opet izronite. Krenite kroz otvorena vrata desno, i pravo do druge sobice. Desno od ulaza je blago #5. Vratite se po vazduh pa se vratite kroz desna vrata i skrenite desno, plivajte pravo kroz tu prostoriju, skrenite levo, idite do kraja male prostorije, prođite kroz vrata levo u sredini naredne, veće prostorije, plivajte napred kroz sledeće dve prostorije, pa desno, i kroz rupu dole do suprotnog kraja broda. Uzmite ključ iz male kutije i vratite se. Izađite iz broda i popnite se na njega, pa idite uz stepenice s leve strane kabine do vrata s katancem. Otključajte ga, uđite i uzmite polugu iz udubljenja u zidu levo od ulaza. Sada idite kroz vrata desno od ulaza, siđite u sobu dole i uzmite medicinski paket pored kostura i blago #6 u sledećoj prostoriji. Popnite se merdevinama u uglu i vratite se do krana, u blizini kojeg ste našli deo torpeda. Stavite polugu, pomerite je i kada se kran pomeri popnite se na veliku kutiju i uz pomoć biča se prebacite do mesta sa dva totema. Iskopajte rupu između njih i stanite na šareni prekidač da otvorite prolaz do vrata negde pod vodom. Uberite lekovito bilje iza desnog totema i vratite se na plažu s torpedom, prođite kroz pećinu, uđite u vodu i zaronite. Na dnu mora je avion. Uz pomoć čekića otkinite mu elisu (propeler) kojom ćete otvoriti vrata pod vodom. Napred od nosa aviona je stena; iza nje je otvor. Zaronite i pratite tunel do kraja, izronite i popnite se da nađete blago #7. Vratite se kroz tunel i krenite uz desnu obalu (avion je sada levo od vas), do dva totema na dnu mora. Pored njih su i vrata koja tražite. Otvorite ih (upotrebite elisu) i uđite. Levo od stepeništa, na dnu, je blago #8; desno, nisko na zidu je prekidač koji otvara vrata na drugom kraju sobe. Pritisnite ga pa proplivajte kroz vrata. Plivajte uz desnu obalu (primetićete levo velika zatvorena vrata) i popnite se na kamene stepenice preko kojih leži srušen stub. Ubijte varana, obiđite stub i pri vrhu stepeništa desno uzmite blago #9. Idite do malog stepeništa, popnite se na njegovu desnu ogradu, uhvatite ivicu i pomerajte se desno dok ne budete mogli da se popnete. Idite do desno kraja platforme, opet uhvatite ivicu i pomerajte se na desno dok ne budete mogli da se popnete. Popnite se do travnate površine i idite do totema koji ste videli na početku, kada ste otkopavali blago i brali lekovito bilje iza stene. Pritisnite prekidač na njemu i velika šarena vrata će se otvoriti. Vratite se do vode, otplivajte do platforme ispred njih, popnite se i uđite.

NAPOMENA: Ako ste našli svih 50 blaga, koliko ih ima u prvih pet nivoa, i niste ništa kupovali, imate dovoljno novca za tajnu mapu (2500$). Možete je kupiti posle ovog nivoa i odigrati bonus nivo - Return to Peru (Povratak u Peru).