NIVO 6: PALAWAN VOLCANO (Vulkan Palavan)

Siđite i idite do bare desno, u kojoj je kostur sa protivotrovom. Popnite se na platformu desno, povucite pa gurnite pokretni blok do ugla, popnite se preko njega na platformu desno, pa uz pomoć biča pređite na platformu preko. Okrenite se levo i razvalite zid Urgonovim delom, siđite niz merdevine. Pratite mračni prolaz levo (osvetlite put upaljačem) do blaga #1. Vratite se nazad, i skliznite niz desni prolaz (sada sa vaše leve strane). Ubijte škorpiju i idite do vode. Iza špicastih stena je otvor na dnu. Zaronite u tunel i pratite ga do raskrsnice, pa skrenite u desni krak (malo obrastao zelenilom). Izađite iz vode, ubijte 2 pauka i idite do kraja prolaza. Dole je lava, tako da pazite da ne padnete. Skliznite niz zakošeni kraj staze i skočite da se uhvatite za platformu preko puta. Popnite se, okrenite se levo i siđite do pokretnog bloka. Povucite ga, popnite se na sledeću platformu i skočite s druge strane, gurnite ovaj blok još jednom pa onda povucite drugi pokretni blok. Opet se popnite i skočite s druge strane pa idite do kraja, popnite se na viši deo i okrenite se. Skočite na sledeću platformu, okrenite se i skočite na treću. Idite iza bloka i gurnite ga do kraja platforme. Popnite se na njega i iz zaleta skočite na platformu preko, pa se okrenite levo i popnite gore. Ubijte 4 pauka, idite uz stepenište i raskrčite paučinu mačetom, skrenite desno i pritisnite prekidač koji će podići šarenu kapiju. Međutim, iza kapije su zatvorena vrata za koja treba da pronađete ključ. Obiđite prekidač i skočite u vodu, pa plivajte pored stepeništa i skrenite levo iza njega. S te, desne strane stepeništa, je niska platforma na koju se možete popeti. Sa nje skočite na platformu levo i uskočite u rupu. Izađite s druge strane i idite prolazom do vulkana. Na par mesta lava šiklja uvis, pa pažljivo tempirajte skokove (skačite čim se gejzir lave spusti). Okrenite se levo i skočite iz zaleta. Trčite preko lomljivih ploča, i idite do levog kraja. Skočite iz zaleta dalje, popnite se do vrha, upotrebite bič da pređete preko i odmah trčite u udubljenje u zidu pravo napred. Kada okrugla stena prođe, skočite iz zaleta do prolaza kojim je došla. Idite do kraja po blago #2. Vratite se i idite kroz otvor koji je stena otvorila u zidu, pa skrenite levo. Uzmite blago #3 sa oltara levo, okrenite se i ubijte škorpiju. Krenite kroz druga vrata, levo. Spustite se kroz rupu i pritisnite prekidač. Ubijte 2 škorpije i prođite kroz otvorena vrata. U sledećoj prostoriji je blago #4 u udubljenju u zidu desno. Nastavite oprezno, da ne upadnete u jamu s lavom. Ubijte škorpiju preko puta, pa preskočite iz zaleta. Skočite u vodu (u kojoj su sada i 2 ajkule) i opet idite do niske platforme desno od stepeništa, popnite se i siđite niz stepenište. Skočite iz zaleta na pogrebnu barku i uzmite ključ kod kostura. Sada otplivajte do podignute šarene kapije, idite do ključaonice levo i upotrebite ključ. U velikoj prostoriji sa rekom lave u sredini prvo idite do pokretnog bloka i pomerite ga tačno na mesto gde je pod drugačiji, zelenkast. Popnite se na njega, preskočite iz zaleta na platformu u sred reke lave, a sa nje preskočite na drugu stranu. Tu je još jedan takav blok i pomerite i njega na zelenkasto mesto. Vratite se preko i počnite da se penjete uz merdevine desno od ulaznih vrata. Skrenite desno na merdevinama i pomerajte se sve dok ne prođete platformu, pa se spustite niže i desno, ispod zelenkastog udubljenja u zidu. Popnite se u njega i uzmite blago #5. Spustite se do poda i opet krenite uz one merdevine, ali ovoga puta idite na levo. Spustite se na platformu i popnite se uz druge merdevine na sledeću, trščanu. Idite do kraja i skrenite desno, u malu prostoriju iznad vodopada od lave. Pritisnite prekidač i idite levo, pa skliznite na platformu dole. Popnite se na platformu desno, a sa nje skočite iz zaleta na onu preko. Skočite na platformu niže, a sa nje iz zaleta na narednu. Uz pomoć biča dođite do sledeće platforme. Možete sa nje skočiti direktno na pokretni blok (iz zaleta), ali ćete izgubiti malo energije. Bezbedniji način je da merdevinama dođete iznad otvora koji je naspram bloka, puštate i ponovo pritiskate Alt tako se svaki put hvatajući niže dok ne uhvatite ivicu otvora. Popnite se i skočite iz zaleta na blok, sa njega na centralnu platformu, sa nje na drugi blok, a sa ovog u otvor u zidu (svi skokovi su iz zaleta). Izađite na drugom kraju prolaza i merdevinama dođite do platforme desno (idite dole, levo, gore, pa desno). Iz zaleta skočite na sledeću platformu, a sa nje opet iz zaleta na treću. Popnite se merdevinama do vrata i uđite. Unutra će vas s leđa napasti 3 škorpije (možda se neće odmah, ili uopšte pojaviti). U prolazu ispred je zamka sa otrovnim strelicama. Pazite da ne stanete na neku od šarenih ploča u sredini - samo idite uza zid, i neće biti problema. U prostoriji na kraju, uzmite granate sa kutije odmah levo od ulaza i medicinski paket i AUTOMAT sa kutije u uglu desno od merdevina. Popnite se uz merdevine i sredite prvu dvojicu od čitave armije ruskih vojnika. Ne zaboravite da uzmete municiju od svakog kojeg sredite. U sobici desno u uglu pored kutije ćete naći prvu pomoć i protivotrov; ispod bureta je municija za automat. U hodniku napred ćete sresti još 3 vojnika; u prostoriji sa kipom u lavi će vas čekati još dvojica: jedan sa desne strane, sa puškom, i drugi sa leve. Kada ih sredite, idite do gonga desno od ulaza i propuzite iza. Gurnite pokretni blok dva puta i uzmite blago #6. Sada idite u prolaz preko puta, do naprave sa zelenim dugmetom. Pritisnite ga da bi prizvali lift. Sa njim će stići i 4 vojnika. Sredite ih pa opet pritisnite dugme i uđite u lift. Gore su još 3 vojnika. Preskočite potočić lave i desno u zidu ćete uočiti šareni blok. Razvalite ga Urgonovim delom, upalite upaljač i idite do kraja. Stanite ispod motke u zidu, upotrebite bič, popnite se i skočite sa njega u udubljenje. Uzmite blago #7 i vratite se s druge strane potoka od lave. Siđite niže merdevinama i idite levo. Iza klanca vas čeka 5 vojnika; levo su neka burad sa eksplozivom, sa kojima možete razneti nekoliko neprijatelja. Kada završite s njima, uzmite aluminijumski ključ sa ivice stola i 3 granate na stolu, kao i municiju iz automata na kutiji pored. Sada idite do šarenog bloka u zidu, isecite rastinje i izvucite ga jednom (ako neće, proverite da nije zaostao neki pištolj na zemlji ispred bloka). Popnite se i penjite se dalje usecima u steni - gore i desno, pa dole i opet desno, i na kraju se popnite u otvor. Pritisnite prekidač da se otvore vrata na vrhu stepeništa. Siđite i prođite kroz vrata, i pokupite idola - blago #8. Sada se vratite do lifta i spustite se dole. Idite do kipa u lavi (desnom stazom) - desno su zatvorena vrata. Izvadite bič i povucite desnu ruku kipa i vrata će se otvoriti. Ubijte 2 škorpije i idite do kraja prolaza, do sobe s lavom. Prekidač levo otvara kapiju preko - ali se ona suviše brzo zatvara. Vratićete se do njega kasnije, kada nađete nekoga da vam pomogne. Za sada idite do kraja platforme prema kapiji, prebacite se do nje bičem, okrenite se levo i skočite iz zaleta. Uhvatite se za pukotinu u zidu i pomerajte se na levo dok ne budete mogli da se popnete. Preskačite (iz zaleta) sa jedne na drugu obalu dok ne stignete do ulaza u tunel sa leve strane. Idite do kraja, uskočite u rupu, ubijte čuvara i oslobodite Sofiju (upotrebite aluminijumski ključ). Pratite je do vrata, izađite i idite levo, do kipa, kroz prolaz i natrag do prekidača u sobi s lavom. Posle dogovora sa Sofijom, prebacite se opet bičem do kapije, i kada je Sofija otvori prođite ispod. Dalje idete sami. Okrenite se levo, skočite iz zaleta na platformu u uglu, popnite se u udubljenje levo i skočite iz zaleta na sledeću platformu. Popnite se levo, uzmite medicinski paket kod kostura i razvalite zid Urgonovim delom. U sledećoj prostoriji, treba da gurate i vučete prve 3 kutije jednu po jednu prema mestu odakle ste došli da bi se četvrta kutija otvorila. Povucite kutiju #1, povucite #2 pa je preskočite i gurnite u ugao, okrenite se i povucite #3. Pokupite iz #4 (puzeći) rezervni deo i vratite se do kapije, pa pođite trščanom stazom. Kada siđete niz stepenište, idite levo ispod trščane platforme po blago #9. Čim prođete kroz vrata sa drvenim stubovima, potražite levo lomljivi zid. Razvalite ga Urgonovim delom, idite do kraja prolaza i uskočite kroz rupu. Okrenite se desno i spremite se za trku. Treba da otrčite do velikog stuba u sredini prostorije, levo od staze, i popnete se pre nego što se pod obruši pod vašim nogama i završite u lavi na dnu prostorije. Kada uspete da se popnete, preskočite iz zaleta do udubljenja preko puta u kome je idol - blago #10. Vratite se na prvu platformu, okrenite se tako da vam udubljenje u kome je bio idol bude sa desne strane, i spustite se dole. Pritisnite prekidač, idite do leve strane stuba i skočite iz mesta na prvi od dva bloka koja su izašla iz zida. Popnite se na drugi blok, pa skočite iz mesta na platformu. Popnite se u otvor, gurajte pokretni blok koliko možete i skrenite desno. Razvalite zid u udubljenju, idite do ivice i bičem se prebacite preko prostorije sa zamkom sa strelicama. U velikoj pećini sa krstastim otvorom u sredini će vas s desna napasti ruski vojnik. Kada mu uzmete municiju, idite levo, do platorme od letvi. Sa platforme desno na vas će pucati 4 vojnika - pokušajte da ih sredite nekim dalekometnim oružjem (automatom npr.), ili se prosto udaljite. Treba da gurnete kutiju napred, da bude pored lifta, popnete se na nju, okrenete se desno i postavite rezervni deo koji ste našli. Kada to uradite, ili uđite u lift, pritisnite prekidač i odvezite se preko do vrata da završite nivo, ili se borite sa čitavom armijom Rusa. Čim postavite kotur, Rusi će razneti zid pećine sa krstastim otvorom i 4 vojnika će vas napasti. U prostoru odakle su došli ih ima još. Koliko tačno, ne znam - i posle više od 30 mrtvih, novi su i dalje pristizali. Možete otići tamo i ubiti koliko hoćete vojnika da bi uzeli njihovu municiju (prvih desetak će imati 9mm municiju, a oni kasniji municiju za pušku), pa se vratiti i ući lift. Pritisnite prekidač da ga pokrenete. Kada stignete preko, dođite pred vrata i pritisnite Ctrl da ih otvorite. Indi će ući i tu je kraj nivoa.

NAPOMENA: Ako ste našli sva blaga u prethodnim nivoima (60), ili bar ona koja su navedena u ovom vodiču (56), imate dovoljno novca za tajnu mapu. Možete je kupiti posle ovog nivoa i odigrati bonus nivo - Return to Peru (Povratak u Peru).