NIVO 7: PALAWAN TEMPLE (Hram Palavan)

Idite napred do srušenog stuba, popnite se na njega i skočite preko lave. Skrenite levo, i upoznajte kameno čudovište. Ne možete ga ubiti, i njegov udarac vam oduzima energiju čak i u 'božanskom modu'; srećom, prilično je spor tako da mu najčešće možete pobeći bez problema. Idite unazad koliko god možete da ga namamite, pa protrčite pored njega do mesta gde je on bio. Desno, preko lave, je otvor u zidu; skočite iz zaleta i popnite se. Idite do kraja prolaza, siđite na stepenište dole i skočite na četvrtastu platformu sa licem ispred leve strane stepeništa. Sa nje, možete skočiti na sledeću sličnu, a sa ove na veliku šestougaonu platforme (ove platforme ne tonu u lavu). Sada sledi niz od 3 pokretne platforme - čim sledeća izroni iz lave, prethodna nestaje, tako da dobro tempirajte skokove. Sa 3. pokretne skačete na još jednu veliku šestougaonu platformu. Između nje i treće takve platforme su još 3 pokretne platforme. Vrata na vrhu stepeništa treba otvoriti, tako da nema svrhe ići tamo sada. Nastavite dalje - možete pokupiti protivotrov levo od stepeništa, koji čuva još jedno kameno čudovište (ne znam da li je to moguće izvesti a da vas ne udari). Kada stignete do platforme uza zid preko puta otvora kojim ste došli u ovu prostoriju, nađite useke u steni i počnite da se penjete - prvo na gore koliko možete, zatim se pomerajte na desno, i onda opet gore. Napred je ulaz u pećinu; idite do ivice i preskočite preko iz zaleta. Okrenite se levo i siđite niže; siđite sve do dna. Desno je ulaz; uđite i silazite desnom stranom. Preskočite preko lave i, izbegavajući kameno čudovište i ubijajući 2 pauka, pokupite ajkula ključ (shark key) pored kostura. Vratite se i popnite se sve do ulaza u pećinu, pa se spustite usecima u steni do platforme dole. Ključ koji ste našli, na žalost, nije ključ za šarena vrata na vrhu stepeništa. Zato preskačite do platforme desno od vodopada lave. Razvalite zid (Urgonovim delom) i spustite se dole. Tu vas čekaju 2 kamena čudovišta - jedno na platformi preko i još jedno dalje niz prolaz. Preskočite preko lave, uberite lekovito bilje u udubljenju levo (i ako vas kameni #1 udari, ipak nećete izgubiti toliko energije koliko donosi to bilje, tako da se isplati), i trčite do treće prostorije. Čučnite i propuzite kroz niski otvor desno. Za sada ste na sigurnom. Idite do ključaonice desno od vrata, upotrebite ajkula ključ i uđite. Na levom kraju hodnika je kamena kugla; idite desno. Namestite se ispred ili iza postolja sa Tiki statuom, i čim je uzmete popnite se na njega, izvadite bič i zakačite ga gore, pa se popnite pre nego što stena stigne do vas. Skočite u udubljenje tu gore i uzmite blago #1. Siđite i idite do drugog kraja hodnika, gde je bila kamena kugla. Idite sve do ivice, popnite se levo na niži deo srušenog zida, pa na viši, i siđite na drugi deo platforme, tačno naspram otvora kojim ste došli. Preskočite tamo iz zaleta, izađite i skačite po platformama do šarenih vrata na suprotnom kraju prostorije. Upotrebite Tiki statuu (u desnom delu vrata). Unutra će vas prvo napasti 2 pauka. Još jedan pauk je levo od stepeništa, a blago #2 je desno. Idite uz stepenište i hodnikom sve do otvorenog prostora. Odmah levo, pored kamena, je lekovito bilje. Siđite na nižu platformu levo, popnite se usecima u steni na sledeću i ubijte varana. Idite visećim mostom do prekida, skočite iz zaleta do onih par daščica u sredini, a sa njih skočite na preostali deo mosta. Pređite ga, ubijte 2 varana i nastavite do merdevina. Popnite se i ubijte još 2 varana. Uberite 2 lekovita izdanka desno od vodopada i skočite u vodu. Spuštajte se niz dva vodopada do mirne vode, u kojoj patroliraju 4 opasne ribe (možete ih ubiti mačetom). Izađite iz vode (negde naspram vodopada), popnite se do vrha merdevina, idite do manjih merdevina i popnite se na platformu na kojoj je kuća. Ubijte varana, uberite lekovito bilje i sa desne i sa leve strane kuće i idite do desnog totema (stuba) koji drži viseći most. Stanite na ispust sa desne strane mosta i isecite konopac mačetom. Most će pasti; kasnije će vam poslužiti kao merdevine. Sada se vratite do niže platforme i pređite most do kućice. Uđite kroz nju u pećinu i idite pravo napred do merdevina. Popnite se da nađete blago #3. Vratite se i idite levo, drugim putem. Popnite se merdevinama s leve strane, okrenite se i skočite u udubljenje preko iz zaleta. Ubijte pauka i uzmite blago #4. Skočite dole (ispod su šiljci, pa se ne možete spustiti) i opet se popnite. Nastavite dalje, popnite se na višu platformu, i uočite prolaz zagrađen paučinom desno. Raskrčite paučinu mačetom, ubijte pauka i uzmite blago #5. Idite dalje krivudavim prolazom, popnite se više i skrenite desno. Ubijte pauka, opet raskrčite paučinu, i ubijte još jednog pauka. Dođite do ivice. Dole su šiljci i 3 pauka. Možete ili skočiti dole pa se popeti desno, ili skočiti dijagonalno /ukoso/. Tu je i kostur na kolcu - lep primer onoga što vas čeka ako ne budete pazili. Obratite pažnju na rupice u podu, koje liče na otiske šapa - ako stanete na neku od njih, kolac će vas probosti. Pažljivo prođite ovu zamku sa šiljcima, hodajući između rupica, nastavite kroz baru i desno. Pratite prolaz do zelenilom obraslog izlaza, oslobodite ga mačetom i izađite. Sada ste se vratili do kućice kod mesta gde ste prvi put skočili u vodu. Idite desno i prebacite se preko uz pomoć biča. Uđite u pećinu i spuštajte se dole desnom stranom; u poslednjem trenutku odskočite i uhvatite ivicu udubljenja preko. Pokupite blago #6 i pažljivo siđite, jer je tu još jedna zamka sa šiljcima. Iza nje (desno) je još jedan varan. Idite desno do izlaza iz pećine i dođite do ivice između malih totema (stubića). Okrenite se i spustite se niz most/merdevine do pećine ispod. Kada pokupite majmunski ključ, pećina će početi da se ruši. Izjurite napolje i skočite u vodu, pa opet izađite na onoj platformi naspram vodopada (sada levo) i popnite se natrag do kuće sa zaključanim vratima. Upotrebite majmunski ključ i uđite. Unutra imate 4 prekidača - pritiskajte ih redom (desno, pa levo, sledeći levo, i sledeći desno). Uzmite zelenu Tiki statuu iz sredine prostorije; pod će se obrušiti i naći ćete se u prostoriji ispod. Trčite dalje - s leve strane je jedno kameno čudovište, i kamena kugla blizu vrata. Kada protrčite kroz vrata, ona će ih zagraditi. Dalje sledi niz od nekoliko skokova iz zaleta i trka da vas stene ne bi pregazile. Dakle, prvo skočite na sledeću platformu iz zaleta i potrčite da izbegnete kamenu kuglu; opet skočite iz zaleta na sledeću platformu i čuvajte se kamene kugle; na kraju sledi još jedan skok iz zaleta. Upotrebite bič da se popnete gore i nastavite dalje. Ubijte 2 pauka, pokupite blago #7, sklonite paučinu, ubijte još 2 pauka. Nastavite do mosta; desno od njega vas čeka kameno čudovište. Trčite do rupe u mostu, skočite iz zaleta i spustite se na platformu tačno ispod sredine mosta. Okrenite se levo i preskočite iz zaleta preko, gde je još jedno kameno čudovište i blago #8. Popnite se uz merdevine i postavite obe Tiki statue u otvore ispred vrata. Uđite i nastavite; odmah iza krivine na desno je blago #9. Na kraju ćete stići do jezera lave i čudovišta koje čuva Taklitov deo paklene mašine. Pazite da ne padnete u lavu, da vas Čuvar od Lave ne dodirne (udari) ili ne pogodi kada puca (što ne radi naročito često). Da bi ga se otarasili treba da pređete most i pustite vodu da ohladi lavu - ili da prvo pokupite Taklitov deo koji vam daje nevidljivost, pa nevidljivi šmugnete pored Čuvara preko mosta i sredite ga. Idite desno i skočite iz zaleta na platformu ispred; okrenite se levo i skočite na sledeću. Čuvar će se verovatno namestiti baš kod sredine mosta i nećete moći da prođete. Pokušajte da ga odmamite - skačite po platformama desno, pa se vratite nazad i pretrčite most. Trčite pored tri šiljka sa lobanjama na vrhu i kamenog čudovišta, pa preskočite iz zaleta preko na levu obalu (pokušajte da doskočite sasvim uz desni zid). Pazite na zamku sa šiljcima; rupice sa šiljcima su prilično retko raspoređene tako da nije teško proći (upalite upaljač da ih bolje vidite ako treba). Idite do izlaza iz pećine, ubijte varana i pritisnite prekidač pored kamene glave desno. To će pustiti vodu u prostoriju sa lavom i ubiti Čuvara. Vratite se kroz pećinu, pored kamenog čudovišta i preko mosta. Popnite se na viši deo te platforme na kraju mosta i skočite iz mesta na platformu dole. Okrenite se levo i skačite dalje iz zaleta do četvrte platforme. Okrenite se levo i skočite na višu platformu; na njoj je idol - blago #10. Vratite se na prethodnu platformu, preskočite napred na višu, pa desno na sledeću visoku platformu. Sa nje skočite na nižu, pa na sasvim nisku, skoro na nivou 'jezera'. Na njoj je kameno čudovište - samo protrčite pored njega i skočite na sledeću nisku platformu (gde je još jedno kameno čudovište), a sa ove na treću, u dnu stepeništa. Levo od stepeništa je treće kameno čudovište. Popnite se i uzmite TAKLITOV DEO paklene mašine sa oltara. Vratite se do dela prostorije gde je lava ohlađena, pretrčite preko nje do vrata i idite niz hodnik.