NIVO 8: JEEP TREK (Putovanje džipom)

Idite u šator i pokupite medicinski paket sa kutije odmah levo od ulaza i blago #1 sa stola u daljem levom uglu. Izađite i sedite u džip (priđite sa leve strane i pritisnite Ctrl), pa krenite napred uz brdo. Gore skrenite levo, idite preko drvenog mosta u pećinu. U pećini izađite iz džipa i pokupite blago #2 desno od ulaza, pa se vratite u kola i nastavite do mosta. Rusi će razneti most, tako da morate dodati gas (držite Shift) da bi uspeli da preletite na drugu stranu. Nastavite do mesta gde se put širi. Izađite iz kola i ubijte 2 vojnika koji su desno, kod srušenog mosta. Uzmite njihovu municiju pa se vratite u džip i krenite levom stranom, uzbrdo. Dodajte gas i idite malo na desno, jer je na tom kraju platforma najviša, i preletite na drugu stranu. Nastavite do pećine i izađite da pokupite blago #3 (desno). Kada izađete iz pećine, napašće vas 4 vojnika; ili ih pregazite, ili izađite i upucajte ih. Uzmite njihovu municiju, blago #4 iza drvenih kutija, dasku od 2 metra naslonjenu na stenu desno od prevrnutog kamiona, i uberite lekoviti izdanak odmah pored mosta, sa desne strane. Stanite ispred mosta, na kraj tragova desnog točka, i postavite dasku. Sedite u džip i preko mosta preletite na drugu stranu. Nastavite niže, pa skrenite levo, i na raskrsnici opet levo, uz strmo brdo. Na ulazu u pećinu izađite iz kola, ubijte 3 vojnika dole desno, siđite merdevinama da uzmete njihovu municiju i lekovitu biljku desno, iza palme. Naspram palme u zidu je niski otvor; upuzite i uzmite idola - blago #5. Vratite se do džipa, vozite uz levu stranu oko pećine do dole (taster Shift vam može pomoći da ne padnete na strmom delu). Pre izlaza iz pećine potražite lomljivi zid levo, razvalite ga Urgonovim delom i uzmite još jednog idola - blago #6. Vozite napolje iz pećine, zaokrenite na desno, na viši deo puta, i na kraju platforme idite levo, uz brdo. Ubijte vojnika i uzmite njegove granate. Prođite kroz pećinu, pratite krivinu na desno, pa na levo. Naći ćete se na raskrsnici koja predstavlja početak lavirinta. Povremeno ćete se susretati sa kamionom u kome je vojnik koji će bez prestanka pucati, a koga ne možete ubiti. Sledi objašnjenje kako da uzmete sva preostala blaga pre nego što završite nivo; ako vas ne zanimaju, pročitajte samo objašnjenje za najkraći put napolje u sledećem pasusu. Od početne raskrsnice, krenite putem levo od stepenastih platformi, do raskrsnice; tu skrenite na put sa tragovima guma, a na sledećoj raskrsnici opet skrenite levo. Stići ćete do vojnika sakrivenog iza vreća sa peskom. Ubijte ga i uzmite blago #7. Idite putem desno od vreća s peskom (levo od puta kojim ste došli), i vratićete se na prethodnu raskrsnicu. Nastavite kod (*).

NAJKRAĆI PUT: Od početne raskrsnice, krenite putem levo od stepenastih platformi, do raskrsnice; (*) tu skrenite na put sa tragovima guma, a na sledećoj raskrsnici nastavite pravo napred; na trećoj pratite tragove guma, a na četvrtoj skrenite u prolaz desno od stepenastih platformi koje su tačno naspram puta kojim ste došli. Stići ćete do vodopada. Uberite lekovitu biljku iza stene i nastavite napred (levo od puta kojim ste došli), do kućice sa ruskim vojnikom i blagom #8. Nastavite do totema (levo), i pokupite blago #9. Opet se vratite u kola i nastavite napred do mesta sa 3 vojnika. Ako hoćete da završite nivo, idite napred, uz strmo brdo. Ako hoćete poslednje blago u ovom nivou, skrenite u drugi prolaz levo (dakle, ne onaj odmah pored onog kojim ste došli, već onaj drugi), a na sledećoj raskrsnici idite desno. Doći ćete do oborenog aviona i ruskog vojnika. Sredite vojnika, uzmite municiju i blago #10 iza aviona. Okrenite kola i vratite se kuda ste i došli - putem sasvim levo, pa napred uz levu stranu sve do mesta gde su bila 3 vojnika i uz strmu stenu.